کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316520 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرقت از دفتر مایکروسافت برای دزدیدن آیپدهای اپل

به گزارش سافت‌گذر ؛ از این سرقت می‌توان این برداشت را کرد که در دفتر مایکروسافت علی‌رغم وجود بسیاری از محصولات خود کمپانی، هیچ محصولی  با ارزش‌تر از آیپدهای اپل وجود نداشته است.



دو روز است خبری به طور گسترده در اینترنت منتشر شده که حتماً موجب شرمندگی مایکروسافت است: بنا به این خبر، چند سارق به دفتر کمپانی در شهر «ماونتن ویو» دستبرد زده و فقط پنج آیپد را از این دفتر به سرقت برده‌اند؛ اما هیچ‌کدام از محصولات خود مایکروسافت دزدیده نشده‌اند.

این خبر دیروز برای اولین بار در روزنامه «دیلی‌پست» به چاپ رسید: این روزنامه نوشت که پنج آیپد ذکر شده بین 19 دسامبر تا 26 دسامبر از دفتر «ماونتن ویو» به سرقت رفته‌اند. بر اساس این گزارش، سارقان دو آیپد 2 و دو آیپد 3 را به ارزش سه هزار دلار از دفتر مایکروسافت دزدیده‌اند. پنجمین آیپد هم «آیپد 4» توصیف شده؛ نسل کنونی آیپد که البته دیگر در نام رسمی خود از عدد استفاده نمی‌کند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ با توجه به شواهد موجود به نظر نمی‌رسد این خبر ساختگی باشد. هرچند مقامات مایکروسافت احتمالاً آرزو دارند یا این خبر واقعیت نداشته باشد و یا دست‌کم سارقان برگردند و چند عدد از محصولات خود این کمپانی را هم بدزدند!

این که مایکروسافت از آیپد استفاده می‌کند تعجب‌آور نیست؛ زیرا این کمپانی برای تبلت اپل نرم‌افزار می‌نویسد. اما آن‌چه عجیب است این که هیچ‌کدام از محصولات مایکروسافت به سرقت نرفته؛ با وجود آن که مسلماً بسیاری از محصولات گران‌قیمت این کمپانی در داخل دفتر وجود داشته است.

هنوز مشخص نیست که آیا این گزارش صحت دارد یا خیر؛ اما اگر ساختگی باشد باید اعتراف کنیم بسیار واقعی به نظر می‌آید. مثلاً، افسر پلیسی که در این مقاله نامش برده شده گروهبان «شان تامپسون» است که در وبسایت دفتر پلیس شهر «ماونتن ویو» به عنوان افسر اطلاعات عمومی ثبت شده است. نام «آنجلا روجیرو» نویسنده گزارش نیز در وبسایت رسمی روزنامه «دیلی‌پست» وجود دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12919 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/10/20 تعداد مشاهده: 1762
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهندس کرسکانی 3 1391/10/20 09:09
کار خود اپل بوده 100%lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus